Oli viime vuoden lokakuu  ja olimme lähteneet likkojen kanssa viihteelle katsomaan Jukka Pojan keikkaa Aquariukseen. Ennen baari-iltaa sovin ystävieni pitävän huolta, etten sitten mene kenenkään miehen juttusille. Olin muutama kuukausi aiemmin eronnut ja päättänyt vakaasti viettää loppuelämäni sinkkuna.

Kohtalo päätti toisin. Ensin katsoin siinä lavan edessä tanssiessamme, että onpa tuossa mies joka tosiaan osaa tanssia ja pitää hauskaa!! (ei siis Jukka Poika :D).. Hivuttauduin vähän lähemmäksi tanssimaan, mutta kaverit pitivät huolen ettei vahinkoa tapahdu ja tulivat aina siihen väliin. Sitten myöhemmin menin ihan yksikseni vessaan (en kyl ymmärrä miten mut päästettiin!!!) ja siinä hän oli. Ei siis vessassa. Ku siinä baaritiskillä, kun olin aikeissa mennä takaisin tanssimaan.

Vinkkasi mua luokseen juttelemaan. Mietin ehkä kolme sekuntia, tai tarkemmin yhden, ja menin.  :)

Tässä kohtaa joko mä muistan väärin tai Simone. Olen vakaasti sitä mieltä, että hän sanoi heti kättelyssä "You got beautiful eyes, can I kiss you?". Mutta kuulemma se ei mennyt niin, vaan ensin me puhuimme kaikesta mahdollista, vähän niinkuin lyötiin kaikki kortit tiskiin.

- Mulla on kaksi lasta.

- Niin mullakin.

- Olin naimisissa ja erosin.

- Niin mäkin.

- En oo muuten sit koskaan kotona, vaan aina tallilla.

- Mä juoksen maratoneja ja matkustan ympäri maailmaa työn takia. jne jne..

Huomattiin olevamme intohimoisia meille tärkeiden asioiden suhteen ja vähän kajahtaneita. Minua kamalasti ujostutti puhua englantia, oli ollut pitkä tauko että olisin sitä kunnolla puhunut. Simone sanoi: "we have the same language, we don't need the words. I just look in your eyes."  ja niin se on kyllä mennyt, välillä ihan pelottaakin kuinka hyvin toinen mua lukee.

Niin joo. Enkä suostunut pussaamaan, vaan sanoin että "Maybe later" ja lähdin takaisin  kavereiden luokse tanssilattialle. Simone olisi tullut meidän kanssa tanssimaan, mutta Titta the Pahis työnsi hänet pois ja sanoi Go away!! Mies totteli käskyä ja meni hotellihuoneeseen kuulemma ehkä 20 minuutiksi nukkumaan. Sitten hän oli miettinyt ettei näin helpolla luovuta ja palasi takaisin.  Onneksi palasi!!! Monta kertaa ollaan mietitty, että pienestä oli kiinni. Nyt en enää irti päästä. <3

10155647_327621827439702_601942690531338

Mulla oli tämmönen huijaustukka, kun tavattiin. Turkissa edellisellä viikolla laitetut pikkuletit julmetun pitkillä lisäkkeillä. Viikkoa myöhemmin meni hermot ja leikkasin ne pois ku kutitti ja ahdisti niin kamalasti. Oon Simonea kiusannut, että ihan vaan sen tukan takia iskit silmäs muhun.... :D

1567.jpg

Tää on otettu joitakin päiviä myöhemmin, kun oltiin lenkittämässä Sylviä Pasklahden ympäri.